الاثنين، ٢٧ يوليو ٢٠٠٩

وبدأ العد التنازلي


أخيرا

وبعد طول انتظار

كتابي الأول

كود ساويرس

قريباً بالأسواق

هناك ١٤ تعليقًا:

Moustafa` يقول...

هشتريه .. طبعا
ألف ألف مبروك

غير معرف يقول...

شكراً .... لكود ساويرس

horas يقول...

frake:
الله يبارك فيك يادرش
هستنى بوست نقدى منك
انت عارف جدا انى بحب نقدك
اول ما ينزل هتعرف ان شاء الله
متشكرين يا كبير

horas يقول...

غير معرف:
شكراَلله........على كل شيء

غير معرف يقول...

كنت اتمنى اكون معاك في اللحظات دي ، بس هقول ايه ؟؟ ربنا يسامحك

طب على الاقل كان نفسي اكون اول حد يقرا أول كتابة ليك في السوق !!!

حاسة ان في حد تاني ... معاك في اللحظات دي وبيقرا أو ل كتابه ليك
في السوق ؟؟؟

انا بس عايزة اقولك
1000 مبــروك

horas يقول...

غير معرف:
الله يبارك فيكى

غير معرف يقول...

يا صاحب

اللطمة الاخيرة

أقسم

أنك الأقوى

horas يقول...

غير معرف:
شكرا
ألف شكر!!!

r يقول...

حورس
ان شاء الله يكون كتاب النجاح
وبدايه موفقه فى مشوارك الادبى

دمت بكل الخير

horas يقول...

بسنت:
الف شكر ليكى
ومستنى رأيك بعد اما تقريه

ponpona يقول...

بص أنا قاعده باقرأ المدونه كلها
من الأول وحاليا وصلت لحد اغسطس 2007
تحديدا البوست بتاع احتراق


بجد بقي عندي كميه من السعاده
مش عارفه أوديها فين


ربنا يخليك يامحروس
اه والله مش بجامل

move on
i am waiting 4 ur nxt

وميرسي علي شويه السعاده دول


......

horas يقول...

ponpona:
انتى اللى ميرسي بجد
على كلامك الجميل دا
مش عارف اقولك ايه والله
بسطتينى بجد
وعلى فكرة انا دخلت ع الاكونت
لقيت مفيش مدونة او ميل
كنت عاوز بس اشكرك بجد
على كلامك الجميل
بس اتمنى انك تدخلى هنا تانى
وتشوفيه
بونبونة
ميرسي اوى اوى اوى
واتمنى باقي اللى تقريه ف البلوج يعجبك
واتمنى كمان كتابي الاول اللى نازل الاسبوع الجاى يعجبك
وتنورينى دايما
شكرا جزيلا
الف شكر

ponpona يقول...

أنا وصلت للبوست بتاع أرضيه المترو
اخر بوست أغسطس 2007

بجد خليتني أعيط

عارف..
أصله صعب أوي تلاقي حد يكون جواه حته منك
صديق تخبره أنك الان لست علي مايرام
فيخبرك عن شئ/أي شئ ثم تضحكوا بعدها ضحكه
من جوا جوا قلبك

حينها..
أغلق سماعه الهاتف وهناك زهره أخري
زرعت لتوها بالداخل

محروس ..
ميرسي


...

horas يقول...

ponpona:
ميرسي ليكى انتى بجد
واتمنى الا يتغير رأيك بمواصلة القراءة
مودتى الدائمة