الأحد، ٩ أغسطس ٢٠٠٩

حلم أول على وشك التحقق


صباح الخميس 13-8-2009
بمكتبات وسط البلد
وبدرخان بالهرم
وآفاق بالقصر العيني
وتباعاً بالمحافظات

وبنفس اليوم في السابعة والنصف مساءاً
حفل توقيع الكتاب
بمكتبة بدرخان
شارع ستوديو الأهرام-أمام بيتزا كينج الهرم-الهرم-الجيزة

في انتظاركم جميعاً

هناك ١٢ تعليقًا:

r يقول...

الف مبروك يا حورس
ان شاء الله يكون حفل جميل كان نفسى احضر طبعا
خاصه انى ما حضرت اى حفل توقيع من قبل
ربنا يسهل واقدر الاقيه المهم تبقى تقول اماكن توزيعه فى المحافظات
ربنا يوفقك

ponpona يقول...

أنت رائع

صدق هذا أو لا تصدق

أنا أصدق

وبطريقه ما أنا الحمقاء التي تعتقد وبشده
أن الأحلام جميعا لابد وستتحقق يوما ما

:)

..

Moustafa` يقول...

مش قادر اوصفلك سعادتي قد ايه
أن جاي رشق يا صديقي
لابد وأن أشاركك الفرحة بهذا اليوم
مولد ابنك الاول .. عقبال ما تخاويه :)

انا ساكن جنب المكتبة على فكرة في العريش

مبروك ألف مبروك يا حورس ولو إنك لسه شرس وهفرمك نقد لأن الجزء اللي في ظهر الغلاف مايطمنش ، بحبك جداا
سلام

horas يقول...

بسنت:
الله يبارك فيكى
واول معرف تفاصيل اماكن التوزيع ف المحافظات هنزلها فورا
واشكرك جدا
وعقبالك

horas يقول...

ponpona:
صدقي
وسأظل أصدق
:)

horas يقول...

frake:
شرس....
انت لسه شفت حاجه ؟؟
بقا ياراجل نبقا جيران وانا معرفش ؟؟
اما اشوفك بس
:)
مستنيك يا صاحبي

ســـــــمــــكة يقول...

مبروك حياتي :)

horas يقول...

سمكة:
الله يبارك فيكي ياقمر
مبروك ليكى انتى
و عقبالك :)

ponpona يقول...

أنت ياهذا

بصورتك تلك التي تجعلني أحاكيها
بطريقه لا اراديه حين أقرأ

وكلامك الذي لا أدري من اين

واندهاشتي غير مأمونه العواقب

أنت ستفعل شيئا بعقلي

أنا لست بطيئه ولكنني أيضا
لم انتهي من المدونه بعد !!

وانا لا أستطيع الا أن أقرأ
مره ..
مرتان ...
ثلاثه ...
والأعداد لاتنتهي يا صديقي

أنت ستفعل شيئا بعلقي ... هذا مؤكد

..

horas يقول...

وانت يا هذه

باسمك الافتراضي
فقط
الذي اعتمد عليه ف التعامل معك
ومديحك الرهيف
لما يخطه قلمي العاجز

اجعلى الاعداد لا تنتهي
وافتحى ابواب الاحتمالات
على مصراعيها

وان كنتى تستمتعين
فأوغلي ف الاستمتاع

وان افعل شيئا بعقلك يحركه
افضل من ركوده بحال من الاحوال

اشكرك بعمق

وهيا لتنتهى من المدونة فتنتقلين
لماهو بعد المدونة:)

صباح الخير

ponpona يقول...

هو ليس مديحا .... هو فقط حقيقه
وقلمك ليس عاجزا أحسن به الظن قليلا
والا فمن كتب اذن كل ماقرأت

اديني خلصت المدونه أهو ياسيدي
أعمل أنا ايه بقي دلوقتي؟ :)
مش ناوي تحط بوست جديد ولا ايه
أقرأ ايه بقي دلوقتي .. هه؟

ايه بقي اللي بعد المدونه؟!
:)
:)

horas يقول...

ponpona:
بعد المدونة في الفيس بوك
وبعد الفيس بوك في كتاب
وبعد الكتاب في الكاتب شخصيا:)

ممكن تقري كل ده
بس انا اوعدك انى انزل بوست جديد قريب
عشان خاطرك بس
:)