الاثنين، ١٤ سبتمبر ٢٠٠٩

كلمني شكراً



حبيبتى افهمي بس اللى أنا بقولهولك .. اسمعيني طيب .. هو انا بقاطعك كده وانتى بتتكلمي ؟؟ اسمعيني .. أيوه هي عدة التليفون البيضا اللي بره .. سيبك خلاص من العدة الحمره الصغننة اللى انا جبتهالك لما شكّيتي انهم بيسجلوا المكالمات .. سيبك منها .. ارميها خبيها ابقي اديهالى .. مش دا المهم .. المهم دلوقتى العدة البيضا .. لازم تكلميني منها عادى .. لأ يا حبيبتى مش عادى ف المعادى ..... ولا عادي ف الزبادي .. وبعدين احنا هنخش لبعض قافية طول الليل ولا ايه ؟؟ معادي ايه وزبادي ايه ؟؟ انتى جعانة يا حبيبتى .. أه .. أه بجد ولا بتهزري ؟؟ .. يا حبيبتى .. ابعتلك ديليفري ؟؟ مش هينفع ؟؟ طيب .. هو الفلوس اللي معايا مكانتش هتكفي اساسا .. بتضحكى ؟؟ اضحكي اضحكي ..المهم .. دلوقتى أنا عاوزك بليل لما تبعتيلي كلمني شكرا واتصل بيكي ع الارضي تردي من العدة البيضا اللي بره اللي انتى بقيتى متأكدة دلوقتى انهم بيسجلوا من عليها كل المكالمات .. .........أيوة انا عاوزهم يسمعونا .. ويسمعوا كل كلمة بنقولها .. كل حرف .. كل آهه .. كل تنهيده .. وكل بوسة ف الهوا .. وكل حضن خيالي بنتصبّر بيه على أمل ف حضن بجد .. حضن بحق وحقيقي .. تلمسينى فيه وألمسك ..تدخلي جوايا .. واحتويكي .. أحتويكى اوي ..أضمك .. نفسي أضمك .. نفسي أحس الاحساس دا معاكى أوي .. ياااااااااااااه.. اتنهدي حبيبتى .. اد ما تنهيدتك دي بترمي حجر كبير على قلبي .. إلا أن انا بموت فيها .. بعشقها .. بحسها جزء منك بيجيلي .. بيجيلي بجد .. بيدخل جوايا وبحسه .. زي بالظبط اتنين عُشاق ف لحظة وصول .. واحد يكّمل فراغ التاني .. وحتة البازل الناقصة تركب مكانها .. تركب مكانها بالظبط ..شفتى تنهيدتك بس بتعمل فيا ايه؟؟ لا .. متبكيش يا حبيبتى .. متبكيش دلوقتى.. كل دمعة منك سيف ف قلبي .. سيف ف قلبي لحد مقبضه .. سيف حامي أوى وسخن نار .. وهو داخل قلبي مش بيقطع ف لحمه بس .. لا .. بيشويه كمان .. بلاش دموع يا حبيبتى .. بلاش عشان خاطري .. ولا أقولك .. حوشيهم .. حوشي دموعك اللى بتدبحني لبكره .. لما تكلمينى من العدة البيضا اللي بره .. اللي يسجلوا بيها المكالمات .. عشان بعد بكره الصبح لما يصحوا قبلك .. ويروحوا يشوفوا المكالمات اللي سجلوها ..
يسمعونا .....................
يمكن.....................
يحسوا بينا
يمكن ...................

هناك ٦ تعليقات:

**sad smile** يقول...

السلام عليكم

مدونة مميزة جداا

تدوين رائع

ولكن البووست ده غامض شوية

المهم

أتمنى لك مزيد من النجاح والتقدم

في عالم التدوين

دمت بكل الود

تحيااااتي لك

dark angel

Yusuf يقول...

مش عارف أقولك ايه

من أروع إلي أروع

استمر يا كبير

حبات التوت يقول...

بجد بجد حسيت انى انا جوة المكالمة

يااااااااااااه بوست جامدة جدا

اية المكالمة دى بجد تحفة

بوست حلو اوى

مع تحياتى ويلا

حبات التوت يقول...

اقوللك على حاجة

انا قريت مدونتك كلها بجد بجد تحفة

بجد حستتنى انك ساحر ماسك سيف وعم تقسم وتحكم على مزاجك

كلماتك وجمللك جرئية واسلوبك حلو

بجد انتة فيك حاجة مميزة

اقصوصه يقول...

كل عام وانتم بخير

تمنياتي بقضاء عيد سعيد

SmilY يقول...

تفتكر هيحسوا؟
ولو حسوا هيتصرفوا؟
ولو اتصرفوا هيكون فى نتيجه؟

anyway
whatever they can do, dont care about it and just continue lovin' eachother

i do liked the post :)