الأحد، ١٢ أغسطس ٢٠٠٧

احتفال


دخلت عليها

وأنا لابس يوميها

الجاكت الجلد الاسود

مسحت ايديها

من علي خدى

نقطة المطرة الوحيدة

و عيطت

و صوتت

و اترمت

علي رجلي تشكرني

لأنى عرفتها

و وصلتها

لكنز لذة منسي

مسحت دموعها

نهت انهيارها

شغلت أغنية

وعطست

واتحزمت

ورقصت

بتحتفل قبل انتحارها

قررت أمشي

وسن الموس

تحت كفها

كان بيدوس

أو بيبوس

وفي الشارع

ومع أول نقطة مطرة

رجعت أجري

مش لاحساسي بفنائها

لأ

لنسيانى

الجاكت الجلد الاسود

هناك ٢٦ تعليقًا:

vision يقول...

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

فظيعه فظيعه

horas يقول...

كل دا ضحك
هى مضحكه للدرجه دى
دا الواحد يكتب كوميدى بقا

Doaa Ebrahim Aaql يقول...

لأ والله حلوة
اووووى
اكتب كوميدى وماله
والله هيبقى لذيذ منك اوووى

حلوة اوى نسيت الجاكيت دى


سلامى ليك

غجرية يقول...

i love the idea
the ending is very stronge

Smr يقول...

تستاهل القسوة دى؟

O S A M A يقول...

..مظلوم مابينكم الجاكت الجلد الاسود
..ايه اللى خلاك تخلعه
..وعلى شماعتها تعلقه
..لـ اجل رقصه وضمتين
..لـ اجل حضن ودمعتين
..ايه اللى خلاك تخلعه
..وبين احضانها تترمى
خووف من مطره الشتا؟؟
..ولا اشتياق لبووسه من سنين
..سبت البنيه تحتفل
..زرعت الامل
..تاه الامل بين خطاوى مشيتك
..كان الموس بيدبح كل حته فجسمها
..زى تمام مادبحته انت بشفتك
..ورجعت ماشي
..ونسيته تانى
..لجل ماتعيد الليالى خطوتك


...............................

حلوه ياحورس
وحلووو فكره الجاكت

احييك

سلامى لك ياصديقي

horas يقول...

princess dodo:
انا مبسوط انها عجبتك
كوميدى تراجيدى
المهم تعجبك
يا صديقة

horas يقول...

غجرية:
your comment
is
the strongest

horas يقول...

سمر:
حرام عليكى

horas يقول...

osama:
كلماتك الرائعة
تستاهل بوست لوحدها
ردك الجميل منورنى
و وجودك منورنى اكتر
اعتز بصداقتك
يا صديق

فى القلب يقول...

منتهى القسوه منك
كيف ترى بكأها وهى تركع على قدمك
وترجع أليها فقط عشان جاكت
أعذرنى يا صديق
لقد أحسست بقسوه كلامك

horas يقول...

في القلب:
سعادتى لا توصف بوصول المعنى اليكى بتلك الطريقة
فهذا هو المقصود
وهذا هو ما اردته من تلك الكلمات
ولكن هذا لست انا
لم ولن اكون هكذا
زيارتك وردك في القلب
يا صديقة

loumi يقول...

العزيز
horas
عارف وأنا بأقرأ كنت مستنيه اشوف إيه الجديد اللى ممكن يكون فى هذا الكلام السلس البسيط؟
وإذا بالنهايه
اضحكتني
رغم ان المعنى فيه قسوة
تحياتي

horas يقول...

loumi:
ان تضحكى
وتشعري بالمعنى القاسي
فى آن واحد
يحسبا لى نجاحان
شكرا

loumi يقول...

هو انت بتستخدم
كلمه الموس ليه كتير؟
من وحي المشرط يعني؟
هههههههههه
تحياتي

koka يقول...

تانى مرة اقرأ البوست ده وبردو اتردد فى انى احط تعليق

زعلتنى جدا برجوعك من اجل "الجاكت الجلد الاسود"

hoda omran يقول...

كله من اجل الجاكت الاسود
ياخسارة
فكرتها لذيذة
:)

horas يقول...

loumi:
لا
من وحى جروحى
الكتييييييييييييييرة

horas يقول...

koka:
انا سعيد انك زعلتى
مش قصدى طبعا
بس هو دا المعنى اللى كنت عاوز اوصله
بس دا والله ما انا
مش اناااااااااا

horas يقول...

همسات:
شكرا جزيلا
على الزيارة
والتعليق الرقيق

mirage يقول...

كــــــــــــارثة

horas يقول...

MIRAGE:
شكرا
شكرا بجد
وبعمق

غير معرف يقول...

ربنا يقدرنا ونلهمك كمان وكمان وانا عاجبنى اوى اسامه وسمر من غير ماعرفهم. بالتوفيق ياحبى

horas يقول...

ربنا يخليك ليا يا جيمى

غير معرف يقول...

ياه ياحورس فكرتنا بأيام زمان، انت فاكر القصيدة عجبت جيمي قد ايه؟!

معلش يا اخوانا تعليقي خارج السياق بس اعذروني أصل انا أول واحد يسمعها فيكم

horas يقول...

م.مصطفي:
يا باشا انت تعلق براحتك
وتكتب اللى انت عاوزه
المدونة كلها تحت امرك